close
Jealous Guy               

John Lennon   約翰藍儂


I was dreaming of the past And my heart was beating fast

I began to lose control I began to lose control


I didn't mean to hurt you I'm sorry that I made you cry

(Oh well) I didn't want to hurt you I'm just a jealous guy


I was feeling insecure You might not love me any more

I was shivering inside I was shivering inside


I was trying to catch your eyes Thought that you

were trying to hide

I was swallowing my pain I was swallowing my pain





中文

嫉妒的傢伙
 

我夢見了過去

內心狂跳不已

我逐漸失去了控制



我不是有意要傷害你

很抱歉讓你哭泣

我不是有意要傷害你

我只是個嫉妒的傢伙



我沒有安全感

你可能不再愛我

我的內心在顫抖

我試著捕捉你的眼神

儘管你極力掩飾

我在自嚐苦果........







今天在KISS聽到這首歌

想到國中那段白目的日子...

這首歌是那時候我最愛的戀香裡面的歌

這首歌聽起來著的超舒服的

大家可以去找來聽聽

真的很值得聽的歌..



arrow
arrow
    全站熱搜

    哎帕 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()