close
Today's March 23 rd (Saturday)
And weather is sunny , even hot~~~
Yesterday, around 2 am , 
I'm feeling peckish and cooked your favourite spicy cheese raman , 
with lots of vegetables、tofu and meat slices.
Although my stomach was full , 
Ifelt satisfied and fell asleep.
I woke up 9 am , 
and I had brunch plans with friends ,
 wanting tp be smart for studying , 
I ordered a salmon platter , 
a Japanese salad , scrambled egg 、
garlic bread and tender salmon ,
It was a perfect morning , 
enjoying delicious food and cheerful chat.
After the perfect brunch , 
I rode bake home , feeling the heat ,
I ran into you downstairs , 
greeted happily , 
then rushed to my room for a shower to refresh myself for studying , 
Now I'm at the library , 
pieicng my English diary 
hoping to embrace the language more.
Tonight . I'll probably hit the gym , 
My right hand has been painful lately ; 
even washing clothes , 
lifting clothes hurt last night . 
So tonight some cardio exercises .

今天真的爆炸熱,
最近的天氣真的很詭異,
好險我一回家就馬上沖澡,
讓滿身汗的不適感降低很多,
最近的手手真的好痛,
昨天提衣服的時候都想QQ了
怎麼這麼可憐憐:(

晚點要去健身房,
根據調查讀書後四小時運動,
能提升記憶力,哈哈哈,
我還有吃鮭魚~
應該可以更好芭~

就這樣一小篇的日記,
我得各種擠擠擠才能擠出來,
你肯定覺得怎麼可能我寫的出來~
哈哈,的確,我無法,
是用chatgpt 做出來,
逐字查逐字看逐字寫再逐字打,
把我認識的字換進去用看看再給妹妹檢查,
讓自己習慣我生活的表達可以怎麼書寫運用
讓自己的單字量可以再多一些,
更貼近自己一些,
吼吼~好不敢說出口~
只能用ai呆呆唸~然後評分~
其實真的好有趣~
你有興趣的話也可以去下載這個app-word up
很多有趣的功能~
還可以背單字~



最近可能是天氣太熱~
好想做布丁或奶酪的東西~
好想吃~
哈哈哈

今天是Saturday 
所以不用說上班加油
假日要肥嫩嫩喔~

對了昨天我有去走路一小時打龍龍~
Oh~收穫滿滿~
還遇到200級的咩子~
什麼8星根本就是咻咻咻~
非常厲害~

arrow
arrow
    全站熱搜

    哎帕 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()