close
Today is Saturday, March 30th, 
with clear and slightly warm weather. 
I'm feeling happy because I ate some of my favorite food. 
Recently, my life has returned to a more regular routine. Although there's been a slight pause in my English learning progress due to some flexibility, 
I find it surprising that I'm now open to both exercise and reading English.

During a brief nap around noon, 
I dreamt of you again. 
The details of the dream are scattered and forgotten, but I distinctly remember your sleepy expression, asking me what's wrong.
I bet the next thing you'd ask is what I had for lunch, haha.

這陣子,寫日記的速度好緩慢,
在努力的把時間調好,
讓自己可以作息固定,
現在我在做什麼呢?
一樣還是在圖書館,
最近發現很無奈的事情,
很多單字可能查了看的懂了,
但湊成一句句子,
我還是只能猜的到可能是在寫什麼,
原因是...文法阿阿阿阿阿
討厭死了
文法跟中文邏輯不一樣,
所以今天來找了介系詞的書,
看看有沒有什麼解法~才不會吐血~
混在一起大魔王阿~

那天,我發生了很丟臉的事情,
加油沒有錢包也沒有甚麼證件......
活生生被扣留了手機...
結果要離開加油站回家拿錢時,才想起來,
我放在水壺包包阿~
腦子到底....
就這樣再衝回去贖手機....
我真的~怎麼跟我的錢包這麼不熟~

好啦~已經煎熬一早上,
休息一下轉換心情的打個日記後~
得繼續看看介系詞了~
above about along across....好多阿阿阿
希望會好一點:)

你呢?
最近還好嗎?
聽著你的星座運勢四月份
火星會讓你的行動力提高~
木星正在會讓你對未來更有想法目標
12年大運五月就要進入了~
工作雖然忙碌也可以大膽的去做會有好成績
一起上班加油:)

那天看到顏色非常鮮豔漂亮的鴛鴦

還有很多的鼠尾草花

還有最可愛的可愛肉

arrow
arrow
    全站熱搜

    哎帕 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()