close
Today is April 3rd, Wednesday. 
The weather is scorching hot, almost unbearable. 
My mood is inexplicably low, 
but I can only keep it to myself.

This morning, there was an earthquake, a bit scary, 
but I seemed to pretend to remain calm and continued memorizing vocabulary. 
Anyway... I had my clothes on properly, 
so what's the fuss? Haha!!

Just watched a new movie with a friend starring Xu Guanghan. 
They said it's really emotional, but surprisingly, 
I didn't get into it at all, let alone cry. 
I kept thinking about what I would do to avoid any regrets, haha!!
Dreams~~I hope we all find our dreams and make them come true.

今天的地震
其實   是害怕的
但   身邊有沒人能讓我表達我的害怕
上班時也只能笑笑鬧鬧的說
沒啊   跑不了記得穿衣服就好~

最近天氣越來越有夏天的感覺
好熱   好討厭

不知道為什麼
心裡好亂糟糟
我好想你
卻也不能過頭
因為自己只是個暗戀你的小變態
哈哈
最近  我好努力的學習
好努力的過日子
但總是在靜下來的時候
眼淚就會掉下來
就像是現在
我不知道自己的是非對錯
我不知道自己的人生意義
我找不到自己  卻也找不到你

晚安

arrow
arrow
    全站熱搜

    哎帕 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()